Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26498
Назва: | Теорія і практика формування мовленнєвої діяльності розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку |
Автори: | Боряк, Оксана Володимирівна |
Ключові слова: | молодший шкільний вік порушення інтелектуального розвитку діти з інтелектуальними порушеннями молодші школярі із легким і помірним ступенями розумової відсталості мовленнєва діяльність |
Дата публікації: | 8-вер-2020 |
Видавництво: | Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова |
Бібліографічний опис: | Боряк О. В. Теорія і практика формування мовленнєвої діяльності розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку : автореф. дис. ...д-ра пед. наук : [спец.] 13.00.03 "Корекційна педагогіка" / Боряк Оксана Володимирівна ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2019. - 44 с. |
Короткий огляд (реферат): | У дисертації комплексно досліджено проблему порушень мовленнєвої діяльності, зумовлених розумовою відсталістю легкого та помірного ступенів тяжкості: причинну обумовленість, механізми виникнення, специфіку когнітивного компоненту мовленнєвої діяльності. Визначено стратегію й тактику медико-лого-психолінгво-педагогічного етапу дослідження; подано характеристику змісту, педагогічні умови та критерії диференційованого оцінювання мовленнєвої діяльності молодших школярів із легким та помірним ступенями розумової відсталості; обґрунтовано показники порушень мовлення. Науково обґрунтовано, емпірично досліджено теоретико-методичні засади та розроблено й експериментально перевірено комплексну диференційовану систему формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших школярів із легким і помірним ступенями розумової відсталості на основі системного, індивідуально-диференційованого, мотиваційнокогнітивного, корекційно-розвивального, комунікативно-діяльнісного підходів. Визначено та обґрунтовано напрями підготовки й підвищення кваліфікації фахівців до роботи з формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших школярів із легким і помірним ступенями розумової відсталості. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26498 |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати дисертацій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Боряк_Boryak O.V._avtoref._2019.pdf | 1.22 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.