Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26498
Назва: Теорія і практика формування мовленнєвої діяльності розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку
Автори: Боряк, Оксана Володимирівна
Ключові слова: молодший шкільний вік
порушення інтелектуального розвитку
діти з інтелектуальними порушеннями
молодші школярі із легким і помірним ступенями розумової відсталості
мовленнєва діяльність
Дата публікації: 8-вер-2020
Видавництво: Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова
Бібліографічний опис: Боряк О. В. Теорія і практика формування мовленнєвої діяльності розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку : автореф. дис. ...д-ра пед. наук : [спец.] 13.00.03 "Корекційна педагогіка" / Боряк Оксана Володимирівна ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2019. - 44 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації комплексно досліджено проблему порушень мовленнєвої діяльності, зумовлених розумовою відсталістю легкого та помірного ступенів тяжкості: причинну обумовленість, механізми виникнення, специфіку когнітивного компоненту мовленнєвої діяльності. Визначено стратегію й тактику медико-лого-психолінгво-педагогічного етапу дослідження; подано характеристику змісту, педагогічні умови та критерії диференційованого оцінювання мовленнєвої діяльності молодших школярів із легким та помірним ступенями розумової відсталості; обґрунтовано показники порушень мовлення. Науково обґрунтовано, емпірично досліджено теоретико-методичні засади та розроблено й експериментально перевірено комплексну диференційовану систему формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших школярів із легким і помірним ступенями розумової відсталості на основі системного, індивідуально-диференційованого, мотиваційнокогнітивного, корекційно-розвивального, комунікативно-діяльнісного підходів. Визначено та обґрунтовано напрями підготовки й підвищення кваліфікації фахівців до роботи з формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших школярів із легким і помірним ступенями розумової відсталості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26498
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Боряк_Boryak O.V._avtoref._2019.pdf1.22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.