Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26497
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБерегова, Марія Ігорівна-
dc.date.accessioned2020-09-08T11:24:00Z-
dc.date.available2020-09-08T11:24:00Z-
dc.date.issued2020-09-08-
dc.identifier.citationБерегова М. І. Дидактично-практична підготовка майбутніх корекційних педагогів до роботи у умовах інклюзивного простору : автореф. дис. ...канд. пед. наук : [спец.] 13.00.03 "Корекційна педагогіка" / Берегова Марія Ігорівна ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2019. - 22 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26497-
dc.description.abstractУ дисертації проаналізовано психолого-педагогічну літературу з проблем інклюзивної освіти; розкрито генезис понять «інклюзія», «інклюзивна освіта», «освітній інклюзивний простір», обґрунтовано професійно-компетентнісну парадигму підготовки педагогів спеціальної та інклюзивної освіти. Визначено діагностичні критерії, показники та рівні сформованості дидактичних і практичних умінь і навичок майбутніх корекційних педагогів до роботи в умовах освітнього інклюзивного простору. Розроблено та експериментально перевірено ефективність методики дидактико-практичної підготовки майбутніх корекційних педагогів до роботи в умовах освітнього інклюзивного простору.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНац. пед. ун-т ім. М. П. Драгомановаuk_UA
dc.subjectстудентuk_UA
dc.subjectдидактикопрактична підготовкаuk_UA
dc.subjectкорекційний педагогuk_UA
dc.subjectінклюзіяuk_UA
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.subjectінклюзивне навчанняuk_UA
dc.subjectінклюзивний освітній простірuk_UA
dc.titleДидактично-практична підготовка майбутніх корекційних педагогів до роботи у умовах інклюзивного просторуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Автореферати дисертацій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Берегова_avtoref_2019.pdf407.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.