Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26496
Назва: | Підготовка майбутніх магістрів з туризмознавства до проектної професійної діяльності |
Автори: | Тимейчук, Анна Миколаївна |
Ключові слова: | туризмознавство професійна діяльність підготовка магістрів |
Дата публікації: | 8-вер-2020 |
Видавництво: | Вінницький держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського |
Бібліографічний опис: | Тимейчук А. М. Підготовка майбутніх магістрів з туризмознавства до проектної професійної діяльності : автореф. дис. ...канд. пед наук : [спец.] 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти" / Тимейчук Анна Миколаївна ; Вінницький держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. - Вінниця, 2018. - 22 с. |
Короткий огляд (реферат): | У дисертаційному дослідженні обґрунтовано актуальність і доцільність обраної теми дослідження, визначено його мету, завдання та гіпотезу дослідження, його об’єкт, предмет і методи дослідження, розкриті наукова новизна, теоретичне й практичне значення, представлені відомості про апробацію та впровадження результатів дослідження, наведено відомості про публікації та структуру дисертації, на підставі вивчення вітчизняної та зарубіжної педагогічної і психологічної літератури з питань підготовки майбутніх магістрів з туризмознавства визначено сутність туризмознавства і професійної діяльності майбутніх фахівців у галузі туризму, узагальнено роль проектної діяльності з використанням інформаційнокомунікаційних технологій у роботі фахівців з туризмознавства, проаналізовано сучасний стан фахової підготовки майбутніх магістрів з туризмознавства; запропонована модель підготовки майбутніх магістрів з туризмознавства до проектної професійної діяльності; визначено й обґрунтовано організаційнопедагогічні умови підготовки майбутніх магістрів з туризмознавства до проектної професійної діяльності: використання інформаційного освітнього середовища для підготовки майбутніх магістрів з туризмознавства, управління проектною діяльністю з використанням сучасних Інтернет-технологій, використання засобів електронного навчання для вивчення технологічних основ проектної діяльності, використання сучасного програмного забезпечення для контролю проектної діяльності. У результаті дослідження виявлено, що комплексне використання інформаційно-комунікаційних технологій передбачає розроблення та використання різних видів навчальних, демонстраційних і контролюючих матеріалів, мережевих ресурсів, соціальних сервісів, програмних засобів. Їх поєднання із традиційними засобами навчання сприяє підвищенню ефективності освітнього процесу та підвищенню рівня підготовки майбутніх магістрів з туризмознавства до проектної професійної діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26496 |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати дисертацій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тимейчук_автореф_2018.pdf | 1.07 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.