Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/25587
Назва: Зовнішня реклама як засіб пропаганди рухової активності
Автори: Чеховська, Мар’яна
Чеховська, Любов
Маркевич, Мар’яна
Chekhovska, Mariana
Chekhovska, Liubov
Markevych, Mariana
Ключові слова: зовнішня реклама
рухова активність
Дата публікації: 7-тра-2020
Бібліографічний опис: Чеховська М. Зовнішня реклама як засіб пропаганди рухової активності / Мар’яна Чеховська, Любов Чеховська, Мар’яна Маркевич // Проблеми активізації рекреаційно-оздоровчої діяльності населення : матеріали ХІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (23–24 квітня 2020 р., м. Львів). – Львів, 2020. - С. 28-31.
Короткий огляд (реферат): У статті розкривається суть рекламної діяльності як засобу пропаганди на прикладі зовнішньої реклами. Досліджено її насиченість найдовшими вулицями Львова. Встановлено лідерів реклами та місце пропаганди рухової активності у ній
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/25587
Розташовується у зібраннях:"Проблеми активізації рекреаційно-оздоровчої діяльності населення"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zb_FtR_2020_1_05_028-031.pdf751.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.