Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/25582
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБоднар, Анастасія-
dc.contributor.authorСереда, Наталія-
dc.contributor.authorСтадник, Світлана-
dc.date.accessioned2020-05-07T07:19:06Z-
dc.date.available2020-05-07T07:19:06Z-
dc.date.issued2020-05-07-
dc.identifier.citationБоднар А. Особливості використання засобів маркетингової комунікації в діяльності фітнес-клубу / Анастасія Бондар, Наталія Середа, Світлана Стадник // Проблеми активізації рекреаційно-оздоровчої діяльності населення : матеріали ХІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (23–24 квітня 2020 року, м. Львів). – Львів, 2020. - С. 24-27.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/25582-
dc.description.abstractНа підставі отриманих даних, здійснено теоретичне узагальнення та практичне вирішення актуальної наукової проблеми щодо використання засобів маркетингових комунікацій в діяльності фітнес-клубів. Визначено основні засоби маркетингових комунікацій які використовуються в діяльності фітнес-клубів. Встановлено, що діяльності фітнес-клубів повинна бути спрямована на впровадження та використання засобів маркетингових комунікацій.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectфітнес-клубuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectінтернет-ресурсиuk_UA
dc.titleОсобливості використання засобів маркетингової комунікації в діяльності фітнес-клубуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Проблеми активізації рекреаційно-оздоровчої діяльності населення"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zb_FtR_2020_1_04_024-027.pdf699.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.