Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/25582
Назва: Особливості використання засобів маркетингової комунікації в діяльності фітнес-клубу
Автори: Боднар, Анастасія
Середа, Наталія
Стадник, Світлана
Ключові слова: фітнес-клуб
маркетингові комунікації
інтернет-ресурси
Дата публікації: 7-тра-2020
Бібліографічний опис: Боднар А. Особливості використання засобів маркетингової комунікації в діяльності фітнес-клубу / Анастасія Бондар, Наталія Середа, Світлана Стадник // Проблеми активізації рекреаційно-оздоровчої діяльності населення : матеріали ХІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (23–24 квітня 2020 року, м. Львів). – Львів, 2020. - С. 24-27.
Короткий огляд (реферат): На підставі отриманих даних, здійснено теоретичне узагальнення та практичне вирішення актуальної наукової проблеми щодо використання засобів маркетингових комунікацій в діяльності фітнес-клубів. Визначено основні засоби маркетингових комунікацій які використовуються в діяльності фітнес-клубів. Встановлено, що діяльності фітнес-клубів повинна бути спрямована на впровадження та використання засобів маркетингових комунікацій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/25582
Розташовується у зібраннях:"Проблеми активізації рекреаційно-оздоровчої діяльності населення"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zb_FtR_2020_1_04_024-027.pdf699.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.