Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/25345
Назва: Управління поведінкою споживачів готельно-ресторанних послуг : силабус курсу освітнього ступеня "бакалавр" галузі знань: 24 "Сфера обслуговування" спеціальності: 241 "Готельно-ресторанна справа"
Автори: Матвійчук, Тетяна
Matviichuk, Tetiana
Кафедра педагогіки та психології
Ключові слова: кафедра педагогіки та психології
Управління поведінкою споживачів готельно-ресторанних послуг
спеціальність "Готельно-ресторанна справа"
силабус
Дата публікації: 14-кві-2020
Бібліографічний опис: Управління поведінкою споживачів готельно-ресторанних послуг : силабус курсу освітнього ступеня "бакалавр" галузі знань: 24 "Сфера обслуговування" спеціальності: 241 "Готельно-ресторанна справа" / розроб. Матвійчук Т. Ф. - Львів, 2020. - 4 с.
Короткий огляд (реферат): Мета дисципліни «Управління поведінкою споживачів готельноресторанних послуг» - формування сучасної системи поглядів та спеціальних знань з поведінки споживачів, набуття практичних навичок щодо вироблення, розвитку та збагачення прийомів та методів досліджень поведінки споживачів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/25345
Розташовується у зібраннях:Силабуси

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Силабус УПСГРП ГРС.pdf346.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.