Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/25341
Назва: Управління поведінкою споживачів готельно-ресторанних послуг : робоча програма навчальної дисципліни галузі знань: 24 «Сфера обслуговування» спеціальності: 241 «Готельно-ресторанна справа» факультету «Туризму»
Автори: Матвійчук, Тетяна
Matviichuk, Tetiana
Кафедра педагогіки та психології
Ключові слова: кафедра педагогіки та психології
Управління поведінкою споживачів готельно-ресторанних послуг
спеціальність "Готельно-ресторанна справа"
опис навчальної дисципліни
програма навчальної дисципліни
структура навчальної дисципліни
теми лекційних занять
теми лабораторних занять
самостійна робота
індивідуальні завдання
шкала оцінювання
рекомендована література
Дата публікації: 13-кві-2020
Бібліографічний опис: Управління поведінкою споживачів готельно-ресторанних послуг : робоча програма навчальної дисципліни галузі знань: 24 «Сфера обслуговування» спеціальності: 241 «Готельно-ресторанна справа» факультету «Туризму» / розроб. Матвійчук Т. Ф. - Львів, 2019. - 12 с.
Короткий огляд (реферат): Мета дисципліни «Управління поведінкою споживачів готельноресторанних послуг» - формування сучасної системи поглядів та спеціальних знань з поведінки споживачів, набуття практичних навичок щодо вироблення, розвитку та збагачення прийомів та методів досліджень поведінки споживачів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/25341
Розташовується у зібраннях:Робочі навчальні програми

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Робоча програма УПСГРП ГРС.pdf677.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.