Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/24840
Назва: | Теорія та практика змішаного навчання : монографія |
Автори: | Кухаренко, В. М. Березенська, С. М. Бугайчук, К. Л Олійник, Н. Ю. Олійник, Т. О. Рибалко, О. В. Сиротенко, Н. Г. Столяревська, А. Л. |
Ключові слова: | освіта дистанційне навчання змішане навчання проектування змішаного навчання критичне мислення гейміфікація змішаний навчальний процес |
Дата публікації: | 2016 |
Бібліографічний опис: | Теорія та практика змішаного навчання : монографія / В. М. Кухаренко, С. М. Березенська, К. Л. Бугайчук, Н. Ю. Олійник, Т. О. Олійник, О. В. Рибалко, Н. Г. Сиротенко, А. Л. Столяревська; за ред. В. М. Кухаренка. - Харків : ХПІ, 2016. - 284 с |
Короткий огляд (реферат): | У монографії розкриті педагогічні аспекти змішаного навчання, наведена педагогічна технологія проектування змішаного навчання та різноманітні інформаційні технології для його підтримки. Звертається увага на методи формування критичного мислення у змішаному навчанні. Розглянуто ідею використання гейміфікації у змішаному навчанні. Наведені приклади використання змішаного навчання у середній школі, в університеті при вивченні технічних дисциплін. Розроблені науково-практичні рекомендації щодо застосування змішаного навчання в освіті. Призначено для керівників освіти, науково-педагогічних і педагогічних працівників вищих навчальних закладів, аспірантів та докторантів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/24840 |
ISBN: | 978-617-619-185-8 |
Розташовується у зібраннях: | Монографія |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Теорія та практика змішаного навчання_2016.pdf | 4.28 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.