Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/24840
Назва: Теорія та практика змішаного навчання : монографія
Автори: Кухаренко, В. М.
Березенська, С. М.
Бугайчук, К. Л
Олійник, Н. Ю.
Олійник, Т. О.
Рибалко, О. В.
Сиротенко, Н. Г.
Столяревська, А. Л.
Ключові слова: освіта
дистанційне навчання
змішане навчання
проектування змішаного навчання
критичне мислення
гейміфікація
змішаний навчальний процес
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Теорія та практика змішаного навчання : монографія / В. М. Кухаренко, С. М. Березенська, К. Л. Бугайчук, Н. Ю. Олійник, Т. О. Олійник, О. В. Рибалко, Н. Г. Сиротенко, А. Л. Столяревська; за ред. В. М. Кухаренка. - Харків : ХПІ, 2016. - 284 с
Короткий огляд (реферат): У монографії розкриті педагогічні аспекти змішаного навчання, наведена педагогічна технологія проектування змішаного навчання та різноманітні інформаційні технології для його підтримки. Звертається увага на методи формування критичного мислення у змішаному навчанні. Розглянуто ідею використання гейміфікації у змішаному навчанні. Наведені приклади використання змішаного навчання у середній школі, в університеті при вивченні технічних дисциплін. Розроблені науково-практичні рекомендації щодо застосування змішаного навчання в освіті. Призначено для керівників освіти, науково-педагогічних і педагогічних працівників вищих навчальних закладів, аспірантів та докторантів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/24840
ISBN: 978-617-619-185-8
Розташовується у зібраннях:Монографія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Теорія та практика змішаного навчання_2016.pdf4.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.