Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/24499
Назва: Компетенції викладачів вищої школи в добу змін: діагностика та аналітика (за результатами дослідження в Київському університеті імені Бориса Грінченка)
Автори: Братко, М.
Хоружа, Л.
Котенко, О.
Мельниченко, О.
Прошкін, В.
Ключові слова: вища освіта
викладач вищої школи
професійно-педагогічний профіль викладачів вищої школи
соціально-особистісний профіль викладачів вищої школи
академічний профіль викладачів вищої школи
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Компетенції викладачів вищої школи в добу змін: діагностика та аналітика (за результатами дослідження в Київському університеті імені Бориса Грінченка) / Хоружа Л., Братко М., Котенко О., Мельниченко О., Прошкін В. ; [за наук. ред. д-ра пед. наук, професора Л. Хоружої]. - Київ : Київський ун-т імені Бориса Грінченка, 2018. - 92 с.
Короткий огляд (реферат): У аналітичному звіті наведено діагностичні та аналітичні результати дослідження, що стосується оцінювання компетенцій науково-педагогічних працівників Київського університету імені Бориса Грінченка в рамках виконання проекту № 21720008 «Компетенції викладачів вищої школи в добу змін», що виконується за сприяння Міжнародного Вишеградського фонду та Міністерства закордонних справ Королівства Нідерландів. Видання призначене для науково-педагогічних, наукових і педагогічних працівників, які цікавляться теоретико-методологічними та практичними питаннями вдосконалення професійної діяльності викладачів, модернізації та забезпечення якості вищої освіти в умовах її реформування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/24499
ISBN: 978-617-658-052-2
Розташовується у зібраннях:Книги

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Хоружа та ін_Компетенції викладачів_2018.pdf3.92 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.