Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/24324
Назва: Маркетингові дослідження сучасних критеріїв сегментації ринку релігійного туризму
Автори: Іванова, Лілія
Вовчанська, Ольга
Ivanova, Liliia
Vovchanska, Olha
Ключові слова: ринок туристичних послуг
релігійний туризм
паломництво
релігійний туризм
маркетингові дослідження
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Іванова Л. О. Маркетингові дослідження сучасних критеріїв сегментації ринку релігійного туризму / Іванова Лілія, Вовчанська Ольга // Perspectives of world science and education : abstracts of IV International Scientific and Practical Conference (Osaka, Japan 25-27 December 2019). - Osaka, 2019. - P. 412-420.
Короткий огляд (реферат): У статті охарактеризовано сучасний стан розвитку світового ринку релігійного туризму, досліджено його поточну і перспективну кон’юнктури. Проаналізовано сегментацію ринку релігійного туризму за найважливішими критеріями. Здійснено маркетингове аналізування сучасних тенденцій функціонування світового ринку релігійного туризму.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/24324
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Іванова Л., Вовчанська О..pdf92.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.