Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/24319
Назва: Реклама і PR-технології в туризмі : робоча програма навчальної дисципліни рівня освіти бакалавр галузі знань 24 "Сфера обслуговування" спеціальності 242 "Туризм" факультету туризму
Автори: Іванова, Лілія
Ivanova, Liliia
Кафедра економіки та менеджменту
Ключові слова: кафедра економіки та менеджменту
Реклама і PR-технології в туризмі
спеціальність "Туризм"
опис навчальної дисципліни
програма навчальної дисципліни
структура навчальної дисципліни
теми семінарських занять
самостійна робота
шкала оцінювання
рекомендована література
Дата публікації: 11-лют-2020
Бібліографічний опис: Реклама і PR-технології в туризмі : робоча програма навчальної дисципліни рівня освіти бакалавр галузі знань 24 "Сфера обслуговування" спеціальності 242 "Туризм" факультету туризму / розроб. Іванова Л. О. - Львів, 2020. - 10 с.
Короткий огляд (реферат): Мета дисципліни “Реклама і PR-технології в туризмі” є формування системи знань про методи і засоби реклами, компонування змісту, форми і структури рекламного звернення, вибір засобу реклами для різних груп цільових аудиторій; засвоєння студентами видів PR, особливостей PR-технологій, механізмів їх створення та впливу у туристичній сфері.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/24319
Розташовується у зібраннях:Робочі навчальні програми

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РП_Реклама_i_PR-технологii_в_туризмi_2019-20_26.01.20 (1).pdf355.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.