Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/24316
Назва: Реклама та PR-технології в туризмі : порядок оцінювання результатів навчання з навчальної дисципліни рівня вищої освіти - бакалавр галузі знань 24 «Сфера обслуговування» спеціальності – 242 «Туризм» факультету туризму
Автори: Іванова, Лілія
Ivanova, Liliia
Кафедра економіки та менеджменту
Ключові слова: кафедра економіки та менеджменту
Реклама та PR-технології в туризмі
спеціальність "Туризм"
розподіл балів
шкала оцінювання
порядок оцінювання результатів навчання
Дата публікації: 11-лют-2020
Бібліографічний опис: Реклама та PR-технології в туризмі : порядок оцінювання результатів навчання з навчальної дисципліни рівня вищої освіти - бакалавр галузі знань 24 «Сфера обслуговування» спеціальності – 242 «Туризм» факультету туризму / розроб. Іванова Л. О. - Львів, 2020. - 1 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/24316
Розташовується у зібраннях:Порядок оцінювання результатів навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
оцінювання.pdf178.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.