Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/24314
Назва: Реклама і PR-технології в туризмі : програма навчальної дисципліни рівня освіти "бакалавр" галузі знань 24 «Сфера обслуговування» спеціальності 242 «Туризм»
Автори: Іванова, Лілія
Ivanova, Liliia
Кафедра економіки та менеджменту
Ключові слова: кафедра економіки та менеджменту
Реклама і PR-технології в туризмі
спеціальність "Готельно-ресторанна справа"
інформаційний обсяг навчальної дисципліни
рекомендована література
Дата публікації: 11-лют-2020
Бібліографічний опис: Реклама і PR-технології в туризмі : програма навчальної дисципліни рівня освіти "бакалавр" галузі знань 24 «Сфера обслуговування» спеціальності 242 «Туризм» / розроб. Іванова Л. О. - 2020. - 8 с.
Короткий огляд (реферат): Метою викладання навчальної дисципліни «Реклама і PR-технології в туризмі» є формування системи знань про методи і засоби реклами, компонування змісту, форми і структури рекламного звернення, вибір засобу реклами для різних груп цільових аудиторій; засвоєння студентами видів PR, особливостей PR-технологій, механізмів їх створення та впливу у туристичній сфері.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/24314
Розташовується у зібраннях:Навчальні програми

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
НП_Реклама_i_PR-технологii_в_туризмi_2019-20_26.01.20 (2).pdf239.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.