Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/24129
Назва: | Ставлення учителів фізичної культури до освітніх нововведень реформи "Нова українська школа" |
Автори: | Сороколіт, Наталія Sorokolit, Nataliia |
Ключові слова: | освітні реформи фахівці з фізичного виховання початкова школа |
Дата публікації: | 30-січ-2020 |
Бібліографічний опис: | Сороколіт Н. Ставлення учителів фізичної культури до освітніх нововведень реформи "Нова українська школа" / Наталія Сороколіт // Спортивна наука України. - 2018. - № 6(88). - С. 53-59. - Режим доступу : http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/852/821 |
Короткий огляд (реферат): | У статті окреслено ставлення учителів фізичної культури до запровадження освітньої реформи «Нова українська школа» в початкових класах закладу загальної середньої освіти. Зокрема, наведено та проаналізовано результати опитування 100 учителів фізичної культури: 16% – педагогів, що працюють до 10 років; 28% – від 11 до 20 років; 26% – від 21 до 30 років; 30% – 31 рік та більше. Мета – виявити ставлення учителів фізичної культури до запровадження освітніх реформ на сучасному етапі. Установлено позитивне ставлення до реформування освітньої галузі. Учителі фізичної культури підтримують освітні зміни, передбачені реформою під назвою «Нова українська школа». Висновки. Виявлено, що найвищий відсоток підтримки в учителів фізичної культури мають такі освітні зміни: свобода вибору (створення) навчальних програм – 82%; забезпечення різноманітних форм здобуття початкової освіти – 76%; навчання через діяльність та ігрові методи – 72%; незалежна сертифікація учителів – 70%. Середній рівень підтримки виявили учителі фізичної культури до таких освітніх реформ, як: інтегроване навчання – 56%; зміна структури школи – 54%; система дистанційного підвищення кваліфікації– 50%; децентралізація школи– 48%; 12-річний термін навчання – 44%; інклюзивне навчання – 34%. Низький рівень підтримки освітніх реформ отримано з лише вербального оцінювання навчальних досягнень учнів на уроках фізичної культури (14%). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/24129 |
ISSN: | 1993-5757 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий журнал "Спортивна наука України" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
852-1717-1-SM.pdf | 786.05 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.