Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/23519
Назва: Стереотипи туристичного маркетингу: аналіз розвитку туризму в Закарпатті
Автори: Щука, Галина
Ключові слова: туризм
туристичний маркетинг
Закарпаття
Дата публікації: лис-2019
Бібліографічний опис: Щука Г. Стереотипи туристичного маркетингу: аналіз розвитку туризму в Закарпатті / Галина Щука // Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку туризму в регіонах України : матеріали IV Всеукр. наук.-практ. конф. (18–19 жовтня 2019 року, м. Львів). – Львів, 2019. - С. 12-14.
Короткий огляд (реферат): З огляду на унікальне геополітичне розташування Закарпаття, його природно-ресурсний та демографічний потенціал, історико-архітектурну спадщину тощо туризм є найбільш привабливою сферою для інвестицій та розвитку як з боку держави, так і приватного бізнесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/23519
Розташовується у зібраннях:"Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку туризму в регіонах України"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ZK_Tourism_2019_03.pdf447.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.