Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/23519
Title: Стереотипи туристичного маркетингу: аналіз розвитку туризму в Закарпатті
Authors: Щука, Галина
Keywords: туризм
туристичний маркетинг
Закарпаття
Issue Date: Nov-2019
Citation: Щука Г. Стереотипи туристичного маркетингу: аналіз розвитку туризму в Закарпатті / Галина Щука // Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку туризму в регіонах України : матеріали IV Всеукр. наук.-практ. конф. (18–19 жовтня 2019 року, м. Львів). – Львів, 2019. - С. 12-14.
Abstract: З огляду на унікальне геополітичне розташування Закарпаття, його природно-ресурсний та демографічний потенціал, історико-архітектурну спадщину тощо туризм є найбільш привабливою сферою для інвестицій та розвитку як з боку держави, так і приватного бізнесу.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/23519
Appears in Collections:"Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку туризму в регіонах України"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ZK_Tourism_2019_03.pdf447.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.