Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/23372
Назва: Соціалізація дитини з обмеженими розумовими можливостями в сучасному освітньому вимірі
Автори: Супрун, М. О.
Висоцька, А. В.
Гладченко, І. В.
Suprun, M. O.
Vysotska, A. V.
Hladchenko, I. V.
Ключові слова: діти з обмеженими розумовими можливостями
соціалізація школярів
ресоціалізація підлітків
Дата публікації: 14-лис-2019
Видавництво: Інститут спеціальної педагогіки НАПН України
Бібліографічний опис: Супрун М. О. Соціалізація дитини з обмеженими розумовими можливостями в сучасному освітньому вимірі : навч. - метод. посіб. / М. О. Супрун, А. В. Висоцька, І. В. Гладченко. - Київ : Інститут спеціальної педагогіки НАПН України, 2014. - 205 с.
Короткий огляд (реферат): У навчально-методичному посібнику представлено авторський підхід стосовно розуміння проблем соціалізації та індивідуалізації дітей з обмеженими розумовими можливостями та сутнісні характеристики процесу їхнього соціального розвитку; узагальнено результати досліджень вітчизняних і зарубіжних авторів з проблем соціального розвитку та формування особистості дітей з психофізичними порушеннями шляхом формування у них соціально-адаптивних умінь і навичок, життєвої і здоров'язбережувальних компетенцій; розглянуто умови, що сприяють соціалізації дітей, а також окремі причини соціальної дезадаптації; розкрито зв'язок процесу соціалізації, освітнього простору та соціокультурної ситуації, а також соціалізуючу функцію корекційно-освітнього простору як чинника соціального розвитку та становлення особистості учня з особливостями інтелектуального розвитку в умовах спеціальної установи; представлено способи організації та компоненти корекційно-освітнього середовища, в залежності від типу зв'язків і відносин, що становлять його структуру. Продукція забезпечує підвищення якості освіти, розширення можливостей навчання та виховання дітей з розумовою відсталістю та сприяє поліпшенню результатів діяльності педагогічного колективу освітніх установ. Адресовано науковцям, учителям, вихователям, психологам закладів спеціальної освіти, працівникам соціальної служби, студентам дефектологічних факультетів педагогічних університетів, аспірантам, всім, хто цікавиться проблемами соціалізації розумово відсталих дітей
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/23372
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні посібники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Супрун Соціалізація дитини_2014.pdf1.21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.