Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/23331
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБалашова, Екатерина-
dc.contributor.authorBalashova, Ekateryna-
dc.date.accessioned2019-11-14T08:35:03Z-
dc.date.available2019-11-14T08:35:03Z-
dc.date.issued2019-11-14-
dc.identifier.citationБалашова Е. Гостиничный бизнес. Как достичь безупречного сервиса / Екатерина Балашова. - Москва : Вершина, 2005. - 176 с.uk_UA
dc.identifier.isbn5-9626-0067-3-
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/23331-
dc.language.isoruuk_UA
dc.publisherВершинаuk_UA
dc.subjectготельний бізнесuk_UA
dc.subjectорганізація HR менеджментуuk_UA
dc.subjectміжнародні стандарти обслуговуванняuk_UA
dc.subjectобслуговуюючий персонал готелівuk_UA
dc.subjectвідбір і комплектування кадрівuk_UA
dc.titleГостиничный бизнес. Как достичь безупречного сервисаuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Appears in Collections:Книги

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
balashova_Гостиничный бизнес.pdf2.39 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.