Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/23331
Назва: Гостиничный бизнес. Как достичь безупречного сервиса
Автори: Балашова, Екатерина
Balashova, Ekateryna
Ключові слова: готельний бізнес
організація HR менеджменту
міжнародні стандарти обслуговування
обслуговуюючий персонал готелів
відбір і комплектування кадрів
Дата публікації: 14-лис-2019
Видавництво: Вершина
Бібліографічний опис: Балашова Е. Гостиничный бизнес. Как достичь безупречного сервиса / Екатерина Балашова. - Москва : Вершина, 2005. - 176 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/23331
ISBN: 5-9626-0067-3
Розташовується у зібраннях:Книги

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
balashova_Гостиничный бизнес.pdf2.39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.