Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/23168
Title: Теорія і методика спортивних ігор (волейбол, теніс, настільний теніс, бадмінтон) : робоча навчальна програма для студентів ІІ курсу за спеціальністю 017 Фізична культура і спорт, спеціалізація Фітнес і рекреація
Authors: Ковцун, Василь
Каратник, Іван
Мельник, Валерій
Лібович, Надія
Kovtsun, Vasyl
Karatnyk, Ivan
Melnyk, Valerii
Libovych, Nadiia
Кафедра спортивних та рекреаційних ігор
Keywords: кафедра спортивних та рекреаційних ігор
Теорія та методика спортивних ігор
спеціальність "Фізична культура і спорт"
спеціальність "Фітнес і рекреація"
2 курс
робоча навчальна програма
опис
мета та завдання навчальної дисципліни
програма навчальної дисципліни
структура навчальної дисципліни
теми практичних занять
самостійна робота
методи контролю
залікові вимоги
шкала оцінювання
рекомендована література
Issue Date: 8-Nov-2019
Citation: Теорія і методика спортивних ігор (волейбол, теніс, настільний теніс, бадмінтон) : робоча навчальна програма для студентів ІІ курсу за спеціальністю 017 Фізична культура і спорт, спеціалізація Фітнес і рекреація / розроб. Ковцун Василь, Каратник Іван, Мельник Валерій, Лібович Надія. - Львів, 2019. - 21 с.
Abstract: Метою викладання дисципліни «Теорія і методика спортивних ігор» (волейбол, теніс, настільного теніс, бадмінтон) ‒ є забезпечення теоретичної, методичної та практичної підготовки студентів до майбутньої професійної діяльності. Сформувати у студентів знання про історію, теорії і методику викладання волейболу, тенісу, настільного тенісу, бадмінтону, оволодіти технічними прийомами і тактичними діями гри в волейбол, теніс, настільний теніс, бадмінтон, навичками суддівства, організації і проведення змагань з волейболу, тенісу, настільного тенісу, бадмінтону, прийомами і тактичними діями волейболу, настільного тенісу, тенісу, бадмінтону.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/23168
Appears in Collections:Робочі навчальні програми



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.