Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/23097
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Каратник, Іван | - |
dc.contributor.author | Мельник, Валерій | - |
dc.contributor.author | Karatnyk, Ivan | - |
dc.contributor.author | Melnyk, Valerii | - |
dc.contributor.author | Кафедра спортивних та рекреаційних ігор | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-07T08:54:48Z | - |
dc.date.available | 2019-11-07T08:54:48Z | - |
dc.date.issued | 2019-11-07 | - |
dc.identifier.citation | Теорія і методика спортивних ігор. Модуль 5 (теніс, настільний теніс, бадмінтон) : порядок оцінювання результатів навчання з дисципліни рівня вищої освіти «бакалавр» спеціальності 017 «Фізична культура і спорт» спеціалізації "Фізична реабілітація" / розроб. Каратник І. В., Мельник В. О. - Львів, 2019. - 1 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/23097 | - |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | кафедра спортивних та рекреаційних ігор | uk_UA |
dc.subject | Теорія і методика спортивних ігор | uk_UA |
dc.subject | Модуль 5 (теніс, настільний теніс, бадмінтон) | uk_UA |
dc.subject | спеціальність "Фізична культура і спорт" | uk_UA |
dc.subject | спеціалізація "Фізична реабілітація" | uk_UA |
dc.subject | порядок оцінювання результатів навчання | uk_UA |
dc.title | Теорія і методика спортивних ігор. Модуль 5 (теніс, настільний теніс, бадмінтон) : порядок оцінювання результатів навчання з дисципліни рівня вищої освіти «бакалавр» спеціальності 017 «Фізична культура і спорт» спеціалізації "Фізична реабілітація" | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Порядок оцінювання результатів навчання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ПОРЯДОК ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ Модуль 5 теніс, настільний теніс, бадмінтон.pdf | 349.68 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.