Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/22469
Title: Маркетингові аспекти ринку гастрономічного туризму
Authors: Іванова, Лілія
Вовчанська, Ольга
Ivanova, Liliia
Vovchanska, Olha
Keywords: туризм
гастрономічний туризм
Issue Date: 2019
Citation: Іванова Л. Маркетингові аспекти ринку гастрономічного туризму / Лілія Іванова, Ольга Вовчанська // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфери обслуговування : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. - Львів, 2019. - С. 48-50.
Abstract: Для туристичного бізнесу гастрономічний туризм є новим напрямом, що зумовлює підвищену зацікавленість до цього сегмента та ґрунтовного його дослідження. Організація UNWTO у 2015 р. визначила гастрономічний туризм як окрему галузь. Віддала йому належне і ЮНЕСКО через визнання нематеріальною спадщиною людства. Обсяг світового ринку гастрономічного туризму у 2018 р. становив 45 млрд доларів [1]. Значною мірою цього досягнуто завдяки тому, що гастрономічний туризм не є дешевим напрямом, середня вартість подорожі – приблизно дві тисячі доларів США. За такі гроші туристам пропонують відвідати ферми і ринки, взяти участь у майстер-класах, ознайомитися з пам’ятками культури. У програму будь-якого гастрономічного туру зазвичай входить дегустація різних страв регіону, поїздки у сільську місцевість для споживання екологічно чистої продукції, також із змогою, наприклад, збирати овочі або фрукти. Міські гастрономічні тури – це також відвідування фабрик або заводів, на яких виробляють продукти харчування, з неодмінною дегустацією їх.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/22469
Appears in Collections:"Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванова Л. конф. кафедри.pdf571.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.