Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/22418
Назва: Менеджмент і маркетинг у фізичній культурі і спорті
Автори: Криштанович, Світлана
Холявка, Володимир
Kryshtanovych, Svitlana
Kholiavka, Volodymyr
Ключові слова: фізична культура
спорт
менеджмент
маркетинг
управління
Дата публікації: 8-жов-2019
Видавництво: ЛДУФК
Бібліографічний опис: Криштанович С. Менеджмент і маркетинг у фізичній культурі і спорті: навч. посіб. / Світлана Криштанович, Володимир Холявка. - Львів: ЛДУФК, 2018. - 176 с.
Короткий огляд (реферат): У навчальному посібнику розкрито найважливіші основи сучасного менеджменту і маркетингу у фізичній культурі та спорті, знання яких необхідне для підготовки фахівців фізичної культури і спорту. Окрім теоретичного матеріалу, подано питання для самоконтролю, семінарських занять, тести для самоконтролю та глосарій, які допоможуть закріпити матеріал. Для студентів закладів вищої освіти, аспірантів і викладачів, менеджерів фізичної культури й спорту та підприємців.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/22418
ISBN: 978-617-7336-44-9
Розташовується у зібраннях:Навчальні посібники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Холявка В..pdf7.24 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.