Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/22247
Назва: Розвиток гастротуризму в Україні
Автори: Редько, Вікторія
Долгієр, Аліса
Ключові слова: гасторотуризм
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Редько В. Розвиток гастротуризму в Україні / Вікторія Редько, Аліса Долгієр // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфери обслуговування : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. - Львів, 2019. - С. 111-113.
Короткий огляд (реферат): Одним із перспективних напрямів розвитку ринку туристичних послуг є гастрономічний туризм– спеціалізований вид туризму, пов’язаний з ознайомленням із національними кулінарними традиціями країн світу, а також дегустацією страв і продуктів, що є синтезом екології, культури і виробництва. Гастрономічний тур (гастротур) містить не тільки ознайомлення з унікальними, оригінальними, крафтовими, самобутніми технологіями виробництва харчових продуктів та їх дегустацію, а передбачає знайомство з традиціями споживання певних продуктів, опанування навичок кулінарного мистецтва, участь у фестивалях та тематичних культурно-масових гастрозаходах. Гастротуризм є молодим видом спеціалізованого туризму, що набуває чимраз більшої популярності серед різних за віком і рівнем доходів туристів. Тож 2015 р. ЮНВТО запропонувала називати «гастрономічним туризмом» будь-які пов'язані з гастрономією види туристичної активності: відвідування виробників продуктів, гастрономічних фестивалів, фермерських ринків і продовольчих ярмарків, зокрема в межах сусідніх регіонів
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/22247
Розташовується у зібраннях:"Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ZEcon_S4_38.pdf724.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.