Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/22234
Назва: Спонсорство боксерських поєдинків
Автори: Тарасова, Ганна
Томчук, Олександр
Ключові слова: бокс
спонсорство боксерських поєдинків
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Тарасова Г. Спонсорство боксерських поєдинків / Ганна Тарасова, Олександр Томчук // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфери обслуговування : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. - Львів, 2019. - С. 85-86.
Короткий огляд (реферат): Спонсорська діяльність у сфері спорту – це взаємодія спонсора і того, кого спонсорують, з можливою участю різних посередників, під час якої спортивні організації та організатори заходів, спортсмени та фахівці отримують різноманітну матеріальну підтримку (фінансові кошти, товари, послуги тощо) у відповідь на їхню участь у реалізації маркетингових функцій (випуск, просування, збут продукції і т. ін.) виготовлювачів засобів виробництва і споживання, а також фірм сфери обслуговування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/22234
Розташовується у зібраннях:"Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ZEcon_S3_29.pdf570.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.