Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/22229
Назва: Застосування екологічного маркетингу в контексті комерціалізації професійного спорту
Автори: Гуль, Іван
Гриневич, Лілія
Hul, Ivan
Hrynevych, Liliia
Ключові слова: екологічний маркетинг
комерціалізація професійного спорту
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Гуль І. Застосування екологічного маркетингу в контексті комерціалізації професійного спорту / Іван Гуль, Лілія Гриневич // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфери обслуговування : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. - Львів, 2019. - С. 46-47.
Короткий огляд (реферат): Метою наукового дослідження є визначення ролі екологічного маркетингу в процесі комерціалізації послуг у професійному спорті.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/22229
Розташовується у зібраннях:"Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ZEcon_S2_13.pdf608.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.