Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/22215
Назва: Стратегічний маркетинг інноваційної діяльності на прикладі застосування CRM-систем у сфері туристичного бізнесу
Автори: Павленчик, Анатолій
Pavlenchyk, Anatolii
Ключові слова: туристичний бізнес
маркетинг
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Павленчик А. Стратегічний маркетинг інноваційної діяльності на прикладі застосування CRM-систем у сфері туристичного бізнесу / Анатолій Павленчик // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфери обслуговування : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. - Львів, 2019. - С. 60-62.
Короткий огляд (реферат): Утримання конкурентоспроможності в довгостроковому періоді вимагає дотримання балансу дій підприємця між, на перший погляд, антагоністичними маркетинговими стратегіями, зокрема: підходом ведення бізнесу з погляду потреб споживача і орієнтуванням на отримання конкурентних переваг на ринку. На нашу думку, одним із дієвих інформатизаційних рішень оптимізування управління бізнесом є застосовування програмних засобів СRМ (Customer Relationship Management) як ефективного інструмента ав- томатизації бізнес процесів і накопичення структурованої інформації про клієнтів, ефективність роботи з ними підрозділів і спеціалістів. До того ж СRМ – це стратегія бізнесу, що дає змогу поліпшити якість обслуговування, стабілізувати обсяги продажу та підвищити конкурентні позиції компанії на ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/22215
Розташовується у зібраннях:"Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ZEcon_S2_19.pdf569.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.