Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/22190
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Доценко, Інна | - |
dc.contributor.author | Маєвська, Катерина | - |
dc.date.accessioned | 2019-09-17T07:57:50Z | - |
dc.date.available | 2019-09-17T07:57:50Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Доценко І. Особливості управління залученими та запозиченими коштами банку в умовах євроінтеграції / Інна Доценко, Катерина Маєвська // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфери обслуговування : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. - Львів, 2019. - С. 18-20. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/22190 | - |
dc.description.abstract | В управлінні залученими ресурсами банку важливу роль відіграють усі функціональні елементи, зокрема такі: аналіз та прогнозування діяльності банку на ринку залучених ресурсів; планування показників діяльності банку на ринку залучених ресурсів; організація діяльності щодо залучення ресурсів; мотивація; контроль за процесом залучення ресурсів. Поєднання цих функціональних блоків є цілісною системою управління залученими ресурсами, причому ефективність функціонування усієї системи безпосередньо залежить від ефективності (результативності) функціонування кожного блоку процесу управління залученими ресурсами. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | євроінтеграція | uk_UA |
dc.subject | кошти банку | uk_UA |
dc.subject | банк | uk_UA |
dc.title | Особливості управління залученими та запозиченими коштами банку в умовах євроінтеграції | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | "Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування" |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ZEcon_S1_04.pdf | 565.18 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.