Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/21975
Назва: | The effect of physical activity interventions on development of children with autism spectrum disorder: content-analysis of researches |
Автори: | Bodnar, Ivanna Hamade, A. Боднар, Іванна |
Ключові слова: | physical education physical activity psychophysical development mental development inclusion autism autistic spectrum disorders |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Bodnar I. R. The effect of physical activity interventions on development of children with autism spectrum disorder: content-analysis of researches / Bodnar I. R., Hamade A. F. // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. - 2019. - № 3. - С. 118-125. (Web of Science) |
Короткий огляд (реферат): | Heeding the experience of existing research will allow designing future scientific research. This will increase physical activitу (PA), improve physical fitness, maintenance and improvement of health of children with autism spectrum disorders (ASD); assist implementation of inclusion in the educational institutions of the country. Purpose – to analyze the content of physical education programs used in attracting children with autism spectrum disorder to physical activity and to find out domains of indicators that should be investigated. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/21975 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК в базах даних Scopus, WoS, Tomson Reuters |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Боднар_Хамаде_2019_WoS.pdf | 350.48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.