Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/21873
Назва: Теоретико-методологічні основи гендерного підходу до формування аксіологічної значущості фізичної культури у школярів
Автори: Марченко, Оксана Юріївна
Ключові слова: фізична культура школярів
гендерний підхід
аксіологічна значущість
Дата публікації: 17-лип-2019
Видавництво: Національний ун-т фіз. виховання і спорту України
Бібліографічний опис: Марченко О. Ю. Теоретико-методологічні основи гендерного підходу до формування аксіологічної значущості фізичної культури у школярів : дис. … д-ра наук з фіз. виховання та спорту : 24.00.02 / Марченко Оксана Юріївна. - Київ, 2019. - 590 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/21873
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
diss_marchenko_o.yu_дисертація_2019.pdf13.17 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.