Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/21860
Назва: Соціально-психологічні основи формування іміджу суб'єктів спортивної діяльності
Автори: Позднишев, Євген В'ячеславович
Ключові слова: імідж спортивної команди
референтний імідж
позитивний імідж спортсмена
позитивний імідж тренера
імідж футбольних фанатів
психологія іміджу у спорті
Дата публікації: 16-лип-2019
Видавництво: Інститут психології імені Г. С. Костюка
Бібліографічний опис: Позднишев Є. В. Соціально-психологічні основи формування іміджу суб'єктів спортивної діяльності : автореф. дис. … д-ра психол. наук : [спец.] 19.00.05 "Соціальна психологія; психологія соціальної роботи" / Позднишев Євген В'ячеславович ; Інститут психології імені Г. С. Костюка. - Київ, 2019 . - 44 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/21860
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
avtoreferat_pozdnishev_2019.pdf821.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.