Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/21211
Назва: Організація обслуговування у закладах ресторанного господарства : підручник.: [для вищ. навч. закл.]
Автори: Мазаракі, А.
П'ятницька, Н.
Литвиненко, Т.
Расулова, А.
Григоренко, О.
Світлична, М.
Лукашова, Л.
Антонюк, І.
Медведєва, А.
Благополучна, Н.
Гайовий, І.
Ключові слова: ресторанне господарство
послуги закладів ресторанного господарства
класифікація закладів ресторанного господірства
матеріально-технічна база
приміщення для споживачів
меню
підготовка до обслуговування споживачів
фітодизайн
сервірування столів
подавання страв
обслуговування споживачів
обслуговування бенкетів
обслуговування прийомів за протоколом
кейтерингове обслуговування
організація дозвілля
обслуговування туристів
організація харчування
рекомендована література
Дата публікації: 2011
Бібліографічний опис: Організація обслуговування у закладах ресторанного господарства : підручник.: [для вищ. навч. закл.] / [Мазаракі А., П'ятницька Н., Литвиненко Т., Расулова А., Григоренко О., Світлична М., Лукашова Л., Антонюк І., Медведєва А., Благополучна Н., Гайовий І.] ; за ред. П’ятницької Н. О. – 2-ге вид. перероб. та допов. – Київ : Центр учбової літератури, 2011. – 584 с.
Короткий огляд (реферат): У підручнику розкрито сутність організації процесу обслуговування у закладах ресторанного господарства різних типів і класів. Дана характеристика матеріально-технічної бази як необхідної передумови організації процесу обслуговування. Висвітлені основні правила подавання страв і напоїв, культури їх споживання. Охарактеризовані методи і форми обслуговування споживачів, що використовуються в закладах ресторанного господарства як повсякденно, так і при проведенні бенкетів та прийомів, при здійсненні кейтерингового обслуговування, при створенні умов для розваг і відпочинку. Розкриті особливості організації процесу обслуговування в ресторанах, барах, кафе, у закладах ресторанного господарства при готелях. Визначені основні правила і вимоги при обслуговуванні учасників культурних, громадських, спортивних заходів, іноземних туристів, пасажирів на транспорті, соціально-незахищених верств населення тощо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/21211
ISBN: 978-611-01-0209-4
Розташовується у зібраннях:Підручники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ресторанне господарство_2011.pdf15.19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.