Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/21151
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГорішевський, П.-
dc.contributor.authorКовалів, М.-
dc.contributor.authorМельник, Віктор-
dc.contributor.authorОришко, С.-
dc.date.accessioned2019-05-30T08:56:08Z-
dc.date.available2019-05-30T08:56:08Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationОснови музеєзнавства, маркетингу та рекламно-інформаційної діяльності музеїв: посібник / П. Горішевський, М. Ковалів, В. Мельник, С. Оришко. - Івано-Франківськ : Плай, 2005. - 64 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/21151-
dc.description.abstractУ посібнику розкриваються роль і значення музеїв у розвитку туристичної інду- стрії, їх класифікація, комплектування, особливості експозиційної діяльності, вико- ристання основних принципів і методів маркетингу та рекламно-інформаційної ді- яльності, екскурсійного обслуговування в їх роботі. Посібник надає практичні рекомендації щодо запровадження нових видів послуг та збільшення кількості відвідувачів установ культури. Для студентів гуманітарних спеціальностей, працівників музеїв, закладів культури.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмузейuk_UA
dc.subjectмузеєзнавствоuk_UA
dc.subjectкласифікація музеївuk_UA
dc.subjectфінансування музеївuk_UA
dc.subjectкомплектуванняuk_UA
dc.subjectоблік музейних фондівuk_UA
dc.subjectекспозиційна діяльністьuk_UA
dc.subjectрекламно-інформаційна діяльністьuk_UA
dc.subjectекскурсійне обслуговуванняuk_UA
dc.titleОснови музеєзнавства, маркетингу та рекламно-інформаційної діяльності музеїв: посібникuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Appears in Collections:Книги

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Основи музеєзнавства_2005.pdf2.5 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.