Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/21151
Назва: Основи музеєзнавства, маркетингу та рекламно-інформаційної діяльності музеїв: посібник
Автори: Горішевський, П.
Ковалів, М.
Мельник, Віктор
Оришко, С.
Ключові слова: музей
музеєзнавство
класифікація музеїв
фінансування музеїв
комплектування
облік музейних фондів
експозиційна діяльність
рекламно-інформаційна діяльність
екскурсійне обслуговування
Дата публікації: 2005
Бібліографічний опис: Основи музеєзнавства, маркетингу та рекламно-інформаційної діяльності музеїв: посібник / П. Горішевський, М. Ковалів, В. Мельник, С. Оришко. - Івано-Франківськ : Плай, 2005. - 64 с.
Короткий огляд (реферат): У посібнику розкриваються роль і значення музеїв у розвитку туристичної інду- стрії, їх класифікація, комплектування, особливості експозиційної діяльності, вико- ристання основних принципів і методів маркетингу та рекламно-інформаційної ді- яльності, екскурсійного обслуговування в їх роботі. Посібник надає практичні рекомендації щодо запровадження нових видів послуг та збільшення кількості відвідувачів установ культури. Для студентів гуманітарних спеціальностей, працівників музеїв, закладів культури.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/21151
Розташовується у зібраннях:Книги

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Основи музеєзнавства_2005.pdf2.5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.