Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/21151
Title: Основи музеєзнавства, маркетингу та рекламно-інформаційної діяльності музеїв: посібник
Authors: Горішевський, П.
Ковалів, М.
Мельник, Віктор
Оришко, С.
Keywords: музей
музеєзнавство
класифікація музеїв
фінансування музеїв
комплектування
облік музейних фондів
експозиційна діяльність
рекламно-інформаційна діяльність
екскурсійне обслуговування
Issue Date: 2005
Citation: Основи музеєзнавства, маркетингу та рекламно-інформаційної діяльності музеїв: посібник / П. Горішевський, М. Ковалів, В. Мельник, С. Оришко. - Івано-Франківськ : Плай, 2005. - 64 с.
Abstract: У посібнику розкриваються роль і значення музеїв у розвитку туристичної інду- стрії, їх класифікація, комплектування, особливості експозиційної діяльності, вико- ристання основних принципів і методів маркетингу та рекламно-інформаційної ді- яльності, екскурсійного обслуговування в їх роботі. Посібник надає практичні рекомендації щодо запровадження нових видів послуг та збільшення кількості відвідувачів установ культури. Для студентів гуманітарних спеціальностей, працівників музеїв, закладів культури.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/21151
Appears in Collections:Книги

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Основи музеєзнавства_2005.pdf2.5 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.