Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/21051
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Андрес, Андрій | - |
dc.contributor.author | Andres, Andrii | - |
dc.date.accessioned | 2019-05-23T10:39:18Z | - |
dc.date.available | 2019-05-23T10:39:18Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Андрес А. Психофізична підготовленість студентів спеціальності "Комп'ютерні технології" / Андрій Андрес // Фізична активність, здоров'я і спорт. - 2018. - № 1 (31). - С. 3-9. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2221-1217 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/21051 | - |
dc.description.abstract | Високий рівень розвитку психофізичних якостей сприяє успіху в професійній діяльності, забезпечує збереження працездатності і здоров’я. Знання рівня психофізичної підготовленості студентів дасть змогу розробити програми занять з фізичного виховання для збереження здоров’я і повноцінної підготовки до праці за фахом. Метою роботи було з’ясувати рівень розвитку показників психофізичної готовності студентів спеціальності «інформаційні технології». Матеріал і методи. Обстежено 548 студентів чоловічої статі першого курсу, які навчалися за спеціальністю «комп’ютерні технології». Для діагностування ситуативної і особистісної тривожності використано шкалу оцінювання рівня ситуативної і особистісної тривожності Ч. Спілбергера. Рівень суб’єктивного контролю вимірювали за допомогою опитувальника Є. Бажина. Вибірковість уваги у студентів визначали завдяки тесту Мюнстерберга, а такі її характеристики, як концентрація і стійкість,– із застосуванням коректурної проби Бурдона. Результати. Установлено низький рівень показників ситуативної і середній рівень показників особистісної тривожності, середній рівень суб’єктивного контролю та уваги у студентів. П’ята частина (23,8%) студентів потребує поліпшення показників уважності. Висновки. Студенти, які навчаються за спеціальністю «інформаційні технології», потребують цілеспрямованого розвитку психофізичних показників занять із фізичного виховання. Для цього можна застосовувати програми занять з пріоритетним розвитком спритності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | спритність | uk_UA |
dc.subject | тривожність | uk_UA |
dc.subject | увага | uk_UA |
dc.subject | контроль | uk_UA |
dc.subject | психофізична підготовленість | uk_UA |
dc.title | Психофізична підготовленість студентів спеціальності "Комп'ютерні технології" | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Науковий журнал "Фізична активність, здоров'я і спорт" |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
767-1552-1-SM.pdf | 747.83 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.