Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/21051
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАндрес, Андрій-
dc.contributor.authorAndres, Andrii-
dc.date.accessioned2019-05-23T10:39:18Z-
dc.date.available2019-05-23T10:39:18Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationАндрес А. Психофізична підготовленість студентів спеціальності "Комп'ютерні технології" / Андрій Андрес // Фізична активність, здоров'я і спорт. - 2018. - № 1 (31). - С. 3-9.uk_UA
dc.identifier.issn2221-1217-
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/21051-
dc.description.abstractВисокий рівень розвитку психофізичних якостей сприяє успіху в професійній діяльності, забезпечує збереження працездатності і здоров’я. Знання рівня психофізичної підготовленості студентів дасть змогу розробити програми занять з фізичного виховання для збереження здоров’я і повноцінної підготовки до праці за фахом. Метою роботи було з’ясувати рівень розвитку показників психофізичної готовності студентів спеціальності «інформаційні технології». Матеріал і методи. Обстежено 548 студентів чоловічої статі першого курсу, які навчалися за спеціальністю «комп’ютерні технології». Для діагностування ситуативної і особистісної тривожності використано шкалу оцінювання рівня ситуативної і особистісної тривожності Ч. Спілбергера. Рівень суб’єктивного контролю вимірювали за допомогою опитувальника Є. Бажина. Вибірковість уваги у студентів визначали завдяки тесту Мюнстерберга, а такі її характеристики, як концентрація і стійкість,– із застосуванням коректурної проби Бурдона. Результати. Установлено низький рівень показників ситуативної і середній рівень показників особистісної тривожності, середній рівень суб’єктивного контролю та уваги у студентів. П’ята частина (23,8%) студентів потребує поліпшення показників уважності. Висновки. Студенти, які навчаються за спеціальністю «інформаційні технології», потребують цілеспрямованого розвитку психофізичних показників занять із фізичного виховання. Для цього можна застосовувати програми занять з пріоритетним розвитком спритності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectспритністьuk_UA
dc.subjectтривожністьuk_UA
dc.subjectувагаuk_UA
dc.subjectконтрольuk_UA
dc.subjectпсихофізична підготовленістьuk_UA
dc.titleПсихофізична підготовленість студентів спеціальності "Комп'ютерні технології"uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Науковий журнал "Фізична активність, здоров'я і спорт"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
767-1552-1-SM.pdf747.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.