Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/21051
Назва: Психофізична підготовленість студентів спеціальності "Комп'ютерні технології"
Автори: Андрес, Андрій
Andres, Andrii
Ключові слова: спритність
тривожність
увага
контроль
психофізична підготовленість
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Андрес А. Психофізична підготовленість студентів спеціальності "Комп'ютерні технології" / Андрій Андрес // Фізична активність, здоров'я і спорт. - 2018. - № 1 (31). - С. 3-9.
Короткий огляд (реферат): Високий рівень розвитку психофізичних якостей сприяє успіху в професійній діяльності, забезпечує збереження працездатності і здоров’я. Знання рівня психофізичної підготовленості студентів дасть змогу розробити програми занять з фізичного виховання для збереження здоров’я і повноцінної підготовки до праці за фахом. Метою роботи було з’ясувати рівень розвитку показників психофізичної готовності студентів спеціальності «інформаційні технології». Матеріал і методи. Обстежено 548 студентів чоловічої статі першого курсу, які навчалися за спеціальністю «комп’ютерні технології». Для діагностування ситуативної і особистісної тривожності використано шкалу оцінювання рівня ситуативної і особистісної тривожності Ч. Спілбергера. Рівень суб’єктивного контролю вимірювали за допомогою опитувальника Є. Бажина. Вибірковість уваги у студентів визначали завдяки тесту Мюнстерберга, а такі її характеристики, як концентрація і стійкість,– із застосуванням коректурної проби Бурдона. Результати. Установлено низький рівень показників ситуативної і середній рівень показників особистісної тривожності, середній рівень суб’єктивного контролю та уваги у студентів. П’ята частина (23,8%) студентів потребує поліпшення показників уважності. Висновки. Студенти, які навчаються за спеціальністю «інформаційні технології», потребують цілеспрямованого розвитку психофізичних показників занять із фізичного виховання. Для цього можна застосовувати програми занять з пріоритетним розвитком спритності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/21051
ISSN: 2221-1217
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Фізична активність, здоров'я і спорт"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
767-1552-1-SM.pdf747.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.