Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/21051
Назва: | Психофізична підготовленість студентів спеціальності "Комп'ютерні технології" |
Автори: | Андрес, Андрій Andres, Andrii |
Ключові слова: | спритність тривожність увага контроль психофізична підготовленість |
Дата публікації: | 2018 |
Бібліографічний опис: | Андрес А. Психофізична підготовленість студентів спеціальності "Комп'ютерні технології" / Андрій Андрес // Фізична активність, здоров'я і спорт. - 2018. - № 1 (31). - С. 3-9. |
Короткий огляд (реферат): | Високий рівень розвитку психофізичних якостей сприяє успіху в професійній діяльності, забезпечує збереження працездатності і здоров’я. Знання рівня психофізичної підготовленості студентів дасть змогу розробити програми занять з фізичного виховання для збереження здоров’я і повноцінної підготовки до праці за фахом. Метою роботи було з’ясувати рівень розвитку показників психофізичної готовності студентів спеціальності «інформаційні технології». Матеріал і методи. Обстежено 548 студентів чоловічої статі першого курсу, які навчалися за спеціальністю «комп’ютерні технології». Для діагностування ситуативної і особистісної тривожності використано шкалу оцінювання рівня ситуативної і особистісної тривожності Ч. Спілбергера. Рівень суб’єктивного контролю вимірювали за допомогою опитувальника Є. Бажина. Вибірковість уваги у студентів визначали завдяки тесту Мюнстерберга, а такі її характеристики, як концентрація і стійкість,– із застосуванням коректурної проби Бурдона. Результати. Установлено низький рівень показників ситуативної і середній рівень показників особистісної тривожності, середній рівень суб’єктивного контролю та уваги у студентів. П’ята частина (23,8%) студентів потребує поліпшення показників уважності. Висновки. Студенти, які навчаються за спеціальністю «інформаційні технології», потребують цілеспрямованого розвитку психофізичних показників занять із фізичного виховання. Для цього можна застосовувати програми занять з пріоритетним розвитком спритності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/21051 |
ISSN: | 2221-1217 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий журнал "Фізична активність, здоров'я і спорт" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
767-1552-1-SM.pdf | 747.83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.