Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/21011
Назва: Теоретичні і методичні засади формування професійно-ціннісних орієнтацій майбутніх педагогів дошкільних навчальних закладів у системі фахової підготовки
Автори: Лисенко, Олександра
Ключові слова: Теорія і методика професійної освіти
дошкільна освіта
професійно-ціннісні орієнтації
авторська концепція
педагогічна система
Дата публікації: 2019
Видавництво: Хмельницький національний університет
Бібліографічний опис: Лисенко О. М. Теоретичні і методичні засади формування професійно-ціннісних орієнтацій майбутніх педагогів дошкільних навчальних закладів у системі фахової підготовки : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : [спец.] 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти" / Лисенко Олександа Миколаївна ; Хмельн. нац. ун-т. - Хмельницький, 2019. - 43 с.
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні концепції формування професійно-ціннісних орієнтацій майбутніх педагогів ДНЗ у процесі фахової підготовки та розробленні й експериментальній перевірці педагогічної системи її реалізації на основі взаємозв’язку індивідуальноособистісного потенціалу майбутніх педагогів ДНЗ зі змістом фахової підготовки в закладах вищої освіти України
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/21011
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лисенко_2-25-138-15.pdf1.06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.