Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/21001
Назва: Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до оцінювальної діяльності в умовах інклюзивної освіти
Автори: Волкова, Катерина
Ключові слова: Теорія і методика професійної освіти
оцінювальна діяльність
майбутній учитель початкових класів
процес інклюзивної освіти
інклюзивна освіта
Дата публікації: 2017
Видавництво: Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка
Бібліографічний опис: Волкова К. С. Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до оцінювальної діяльності в умовах інклюзивної освіти : автореф. дис. ... канд. пед. наук : [спец.] 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти" / Волкова Катерина Сергіївна ; Сум. держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка. - Суми, 2017. - 24 с.
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження: науково обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів початкових класів до оцінювальної діяльності у процесі інклюзивної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/21001
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
вОЛКОВА_aref_8e93c_117937620.pdf549.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.