Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/21001
Назва: | Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до оцінювальної діяльності в умовах інклюзивної освіти |
Автори: | Волкова, Катерина |
Ключові слова: | Теорія і методика професійної освіти оцінювальна діяльність майбутній учитель початкових класів процес інклюзивної освіти інклюзивна освіта |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка |
Бібліографічний опис: | Волкова К. С. Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до оцінювальної діяльності в умовах інклюзивної освіти : автореф. дис. ... канд. пед. наук : [спец.] 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти" / Волкова Катерина Сергіївна ; Сум. держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка. - Суми, 2017. - 24 с. |
Короткий огляд (реферат): | Мета дослідження: науково обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів початкових класів до оцінювальної діяльності у процесі інклюзивної освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/21001 |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати дисертацій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
вОЛКОВА_aref_8e93c_117937620.pdf | 549.27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.