Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/20940
Назва: Теоретико-методологічні основи гендерного підходу до формування аксіологічної значущості фізичної культури у школярів
Автори: Марченко, Оксана
Ключові слова: Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення
фізичне виховання
фізична культура
гендерний підхід
маскулінність
фемінінність
андрогінність
статевий диморфізм
Дата публікації: 2019
Видавництво: Національний університет фізичного виховання і спорту України
Бібліографічний опис: Марченко О. Ю. Теоретико-методологічні основи гендерного підходу до формування аксіологічної значущості фізичної культури у школярів : автореф. дис. ... д-ра наук з фіз. виховання та спорту : [спец.] 24.00.02 "Фіз. культура, фіз. виховання різних груп населення" / Марченко Оксана Юріївна ; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. - Київ, 2019. - 45 с.
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження: теоретично та методологічно обґрунтувати концепцію гендерного підходу у фізичному вихованні школярів для формування аксіологічної значущості індивідуальної фізичної культури.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/20940
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Марченко_aref_marchenko_t.yu.pdf547.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.