Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/20940
Назва: | Теоретико-методологічні основи гендерного підходу до формування аксіологічної значущості фізичної культури у школярів |
Автори: | Марченко, Оксана |
Ключові слова: | Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення фізичне виховання фізична культура гендерний підхід маскулінність фемінінність андрогінність статевий диморфізм |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Національний університет фізичного виховання і спорту України |
Бібліографічний опис: | Марченко О. Ю. Теоретико-методологічні основи гендерного підходу до формування аксіологічної значущості фізичної культури у школярів : автореф. дис. ... д-ра наук з фіз. виховання та спорту : [спец.] 24.00.02 "Фіз. культура, фіз. виховання різних груп населення" / Марченко Оксана Юріївна ; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. - Київ, 2019. - 45 с. |
Короткий огляд (реферат): | Мета дослідження: теоретично та методологічно обґрунтувати концепцію гендерного підходу у фізичному вихованні школярів для формування аксіологічної значущості індивідуальної фізичної культури. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/20940 |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати дисертацій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Марченко_aref_marchenko_t.yu.pdf | 547.63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.