Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/20694
Назва: Стратегія руху в майбутнє : значення лояльності до клієнтів у ресторанному бізнесі
Автори: Іванова, Лілія
Ivanova, Liliia
Вовчанська, О.
Vovchanska, O.
Ключові слова: стратегія руху
лояльність
клієнти
ресторанний бізнес
ринок
споживачі
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Іванова Л. О. Стратегія руху в майбутнє: значення лояльності до клієнтів у ресторанному бізнесі / Л. О. Іванова, О. М. Вовчанська // Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку туризму в регіонах України : матеріали III Всеукр. наук.-практ. конф. ( 19–20 жовтня 2018 р., м. Львів). – Львів, 2018. – С. 9–13.
Короткий огляд (реферат): Ресторанний бізнес в Україні постійно і швидко розвивається, відкриваються нові заклади, які конкурують за вигіднішу позицію на ринку, найперспективніші його сегменти, пошук нових клієнтів та утримання вже постійних. В умовах посиленої конкуренції, а також підвищення вимог споживачів важливого значення набувають методи і способи залучення та утримання клієнтів підприємств ресторанного господарства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/20694
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Іванова Л. Стратегія....pdf194.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.