Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/20669
Назва: Маркетингова оцінка детермінант регіональних сегментів світового ринку ресторанних послуг
Автори: Вовчанська, О.
Vovchanska, О.
Іванова, Лілія
Ivanova, Liliia
Ключові слова: маркетинговий аналіз
детермінант
регіональний сегмент
ринок ресторанних послуг
світовий ринок ресторанних послуг
рейтинг
тенденції розвитку ринку ресторанних послуг
кон'юнктура
ресторанний бізнес
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Вовчанська О. Маркетингова оцінка детермінант регіональних сегментів світового ринку ресторанних послуг / О. М. Вовчанська, Л. О. Іванова // Вісник Нац. ун - ту " Львівська Політехніка ". Серія : Логістика : зб. наук. пр. - Львів, 2018. - № 892. - С. 228-238.
Короткий огляд (реферат): Досліджено світовий ринок ресторанних послуг та його найбільші регіональні сегменти, встановлено основні тенденції розвитку. Здійснено маркетингову оцінку основних детермінант регіональних сегментів світового ринку ресторанних послуг. Визначено рейтинг 25 країн за обсягами продажів у світовій ресторанній індустрії. Проаналізовано динаміку і якісні зміни кон’юнктури ринку ресторанних послуг в домінуючих країнах. Розглянуто чинники, що впливають на перспективи розвитку світового ринку ресторанних послуг в сучасних умовах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/20669
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Іванова Л. Маркетингова....pdf956.97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.