Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/20442
Назва: | Розвиток уяви в урочний та позаурочний час у дітей із затримкою психічного розвитку |
Автори: | Вісковатова, Т. П. Viskovatova, T. P. |
Ключові слова: | діти із затримкою психічного розвитку розвиток уяви урочний час позаурочний час |
Дата публікації: | 2003 |
Видавництво: | ПНЦ АПН України |
Бібліографічний опис: | Вісковатова Т. П. Розвиток уяви в урочний та позаурочний час у дітей із затримкою психічного розвитку : метод. рек. / Т. П. Вісковатова. - Одеса : ПНЦ АПН України, 2003. - 55 с. |
Короткий огляд (реферат): | Деякі труднощі сприйняття дітьми навчального матеріалу пов'язані з несформованістю пізнавальної сфери, зокрема процесів уяви. Це особливо проявляється в дітей із затримкою психічного розвитку. У пропонованих методичних рекомендаціях даються теоретичні положення про значення процесів уяви для становлення особистості молодшого школяра, наводяться приклади конкретних тем розвитку відтворювальної і творчої уяви в урочний та позаурочний час за предметом " Математика" в першому та другому класах з трирічним терміном навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/20442 |
Розташовується у зібраннях: | Методичні рекомендації, вказівки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Вісковатова Т..pdf | 9.73 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.