Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/20442
Назва: Розвиток уяви в урочний та позаурочний час у дітей із затримкою психічного розвитку
Автори: Вісковатова, Т. П.
Viskovatova, T. P.
Ключові слова: діти із затримкою психічного розвитку
розвиток уяви
урочний час
позаурочний час
Дата публікації: 2003
Видавництво: ПНЦ АПН України
Бібліографічний опис: Вісковатова Т. П. Розвиток уяви в урочний та позаурочний час у дітей із затримкою психічного розвитку : метод. рек. / Т. П. Вісковатова. - Одеса : ПНЦ АПН України, 2003. - 55 с.
Короткий огляд (реферат): Деякі труднощі сприйняття дітьми навчального матеріалу пов'язані з несформованістю пізнавальної сфери, зокрема процесів уяви. Це особливо проявляється в дітей із затримкою психічного розвитку. У пропонованих методичних рекомендаціях даються теоретичні положення про значення процесів уяви для становлення особистості молодшого школяра, наводяться приклади конкретних тем розвитку відтворювальної і творчої уяви в урочний та позаурочний час за предметом " Математика" в першому та другому класах з трирічним терміном навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/20442
Розташовується у зібраннях:Методичні рекомендації, вказівки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вісковатова Т..pdf9.73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.