Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/20195
Назва: | Нова українська школа : концептуальні засади реформування середньої школи |
Автори: | Гриневич, Лілія Елькін, Олександр Калашнікова, Світлана Коберник, Іванна Ковтунець, Володимир Макаренко, Оксана Малахова, Олена Нанаєва, Тетяна Усатенко, Галина Хобзей, Павло Шиян, Роман Грищенко, Михайло |
Ключові слова: | освіта Нова українська школа формула нової школи ключові компетентності життя педагогіка партнерства реформа освіти |
Дата публікації: | 2016 |
Бібліографічний опис: | Нова українська школа : концептуальні засади реформування середньої школи / [упоряд. Гриневич Л., Елькін О., Калашнікова С., Коберник І., Ковтунець В., Макаренко О., Малахова О., Нанаєва Т., Усатенко Г., Хобзей П., Шиян Р. ; за заг. ред. Грищенка М.]. - [Б. м., 2016?]. - 40 с. |
Короткий огляд (реферат): | “Метою повної загальної середньої освіти є різнобічний розвиток, виховання і соціалізація особистості, яка усвідомлює себе громадянином України, здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, трудової діяльності та громадянської активності”. Проект Закону України “Про освіту” №3491-д від 04.04.2016 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/20195 |
Розташовується у зібраннях: | Нормативні документи МОН України |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Нова українська школа_ Концептуальні засади реформування середньої школи.pdf | 13.01 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.