Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/20195
Назва: Нова українська школа : концептуальні засади реформування середньої школи
Автори: Гриневич, Лілія
Елькін, Олександр
Калашнікова, Світлана
Коберник, Іванна
Ковтунець, Володимир
Макаренко, Оксана
Малахова, Олена
Нанаєва, Тетяна
Усатенко, Галина
Хобзей, Павло
Шиян, Роман
Грищенко, Михайло
Ключові слова: освіта
Нова українська школа
формула нової школи
ключові компетентності життя
педагогіка партнерства
реформа освіти
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Нова українська школа : концептуальні засади реформування середньої школи / [упоряд. Гриневич Л., Елькін О., Калашнікова С., Коберник І., Ковтунець В., Макаренко О., Малахова О., Нанаєва Т., Усатенко Г., Хобзей П., Шиян Р. ; за заг. ред. Грищенка М.]. - [Б. м., 2016?]. - 40 с.
Короткий огляд (реферат): “Метою повної загальної середньої освіти є різнобічний розвиток, виховання і соціалізація особистості, яка усвідомлює себе громадянином України, здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, трудової діяльності та громадянської активності”. Проект Закону України “Про освіту” №3491-д від 04.04.2016
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/20195
Розташовується у зібраннях:Нормативні документи МОН України



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.