Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/19150
Назва: Теоретичні і методичні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до використання арт-терапевтичних технологій
Автори: Сорока, Ольга Вікторівна
Ключові слова: початкова школа
вчитель
арт-терапевтичні технології
Дата публікації: 2016
Видавництво: Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. – Тернопіль
Бібліографічний опис: Сорока О. В. Теоретичні і методичні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до використання арт-терапевтичних технологій : автореф. дис. … д-ра пед. наук : [спец.] 13.00.04 „Теорія і методика професійної освіти” / Сорока Ольга Вікторівна ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. – Тернопіль, 2016. – 43 с.
Опис: автореф. дис. … д-ра пед. наук
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/19150
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Soroka_O._V._автореф.pdf621.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.