Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/19150
Назва: | Теоретичні і методичні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до використання арт-терапевтичних технологій |
Автори: | Сорока, Ольга Вікторівна |
Ключові слова: | початкова школа вчитель арт-терапевтичні технології |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. – Тернопіль |
Бібліографічний опис: | Сорока О. В. Теоретичні і методичні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до використання арт-терапевтичних технологій : автореф. дис. … д-ра пед. наук : [спец.] 13.00.04 „Теорія і методика професійної освіти” / Сорока Ольга Вікторівна ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. – Тернопіль, 2016. – 43 с. |
Опис: | автореф. дис. … д-ра пед. наук |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/19150 |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати дисертацій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Soroka_O._V._автореф.pdf | 621.35 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.