Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/19104
Назва: | Диференційоване фізичне виховання : робоча програма для студентів VІ курсу з галузі знань ‒ 01 Освіта, спеціальності ‒ 014 Середня освіта, предметної спеціалізації ‒ 014.11 Середня освіта (фізична культура), другого (магістерського) рівня вищої освіти, ступеня – магістр, освітньої кваліфікації ‒ магістр освіти (за предметною спеціалізацією «Фізична культура») |
Автори: | Боднар, Іванна Сороколіт, Наталія Bodnar, Ivanna Sorokolit, Nataliia Кафедра теорії та методики фізичної культури |
Ключові слова: | кафедра теорії та методики фізичної культури Диференційоване фізичне виховання 4 курс опис навчальної дисципліни програма навчальної дисципліни структура навчальної дисципліни теми семінарських занять самостійна робота індивідуальні завдання шкала оцінювання рекомендована література |
Дата публікації: | 12-бер-2019 |
Бібліографічний опис: | Диференційоване фізичне виховання : робоча програма для студентів VІ курсу з галузі знань ‒ 01 Освіта, спеціальності ‒ 014 Середня освіта, предметної спеціалізації ‒ 014.11 Середня освіта (фізична культура), другого (магістерського) рівня вищої освіти, ступеня – магістр, освітньої кваліфікації ‒ магістр освіти (за предметною спеціалізацією «Фізична культура») / розроб. Боднар І. Р, Сороколіт Н. С. - Львів, 2018. - 14 с. |
Короткий огляд (реферат): | Метою викладання дисципліни «Диференційоване фізичне виховання» поглиблення у студентів знань і умінь, необхідних для формування успішної практичної діяльності з фізичного виховання. Одне з головних завдань дисципліни навчити висококваліфікованого спеціаліста з фізичної культури інтегрувати знання, одержані в суміжних курсах і окремих методиках, знаходити шляхи реалізації міжпредметних зв’язків цих знань у науковій та педагогічній діяльності. Зміст предмета передбачає створення теоретичної бази, яка є основою для використання засобів фізичного виховання з метою гармонійного розвитку школярів, зміцнення здоров’я і профілактики захворювань, самозатвердження і самопізнання, раціональної організації вільного часу. Вивчення всіх розділів курсу проходить через призму потреб науки та практики в сфері фізичного виховання і спорту, ознайомлення з передовим досвідом роботи провідних фахівців даної галузі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/19104 |
Розташовується у зібраннях: | Робочі навчальні програми |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2.PDF | 586.76 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.