Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/18225
Title: Реклама і PR-технології в туризмі : робоча програма навчальної дисципліни рівня освіти бакалавр галузі знань 24 "Сфера обслуговування" спеціальності 242 "Туризм" факультету туризму
Authors: Іванова, Лілія
Ivanova, Liliia
Кафедра економіки та менеджменту
Keywords: кафедра економіки та менеджменту
"Реклама і PR-технології в туризмі"
"Сфера обслуговування"
"Туризм"
бакалавр
реклама і PR-технології в туризмі
опис навчальної дисципліни
програма навчальної дисципліни
структура навчальної дисципліни
самостійна робота
індивідуальні завдання
розподіл балів
шкала оцінювання
рекомендована література
Issue Date: 22-Feb-2019
Citation: Реклама і PR-технології в туризмі : робоча програма навчальної дисципліни рівня освіти бакалавр галузі знань 24 "Сфера обслуговування" спеціальності 242 "Туризм" факультету туризму / розроб. Іванова Л. О. - 2018. - 10 с.
Abstract: Мета дисципліни “Реклама і PR-технології в туризмі” є формування системи знань про методи і засоби реклами, компонування змісту, форми і структури рекламного звернення, вибір засобу реклами для різних груп цільових аудиторій; засвоєння студентами видів PR, особливостей PR-технологій, механізмів їх створення та впливу у туристичній сфері.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/18225
Appears in Collections:Робочі навчальні програми

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РП_Реклама_i_PR-технологii_в_туризмi_2018-19_26.12.18.PDF426.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.