Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/18223
Назва: Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни рівня освіти "бакалавр" галузі знань 24 "Сфера обслуговування" спеціальності 242 "Туризм" факультету туризму
Автори: Іванова, Лілія
Ivanova, Liliia
Кафедра економіки та менеджменту
Ключові слова: кафедра економіки та менеджменту
"Маркетинг"
"Сфера обслуговування"
"Туризм"
бакалавр
опис навчальної дисципліни
програма навчальної дисципліни
структура навчальної дисципліни
самостійна робота
розподіл балів
шкала оцінювання
рекомендована література
Дата публікації: 22-лют-2019
Бібліографічний опис: Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни рівня освіти "бакалавр" галузі знань 24 "Сфера обслуговування" спеціальності 242 "Туризм" факультету туризму / розроб. Іванова Л. О. - 2018. - 12 с.
Короткий огляд (реферат): Мета дисципліни – формування у студентів-майбутніх фахівців наукового світогляду та спеціальних знань з теорії, методології маркетингу, набуття вмінь і навичок здійснення управлінських функцій на підприємстві на основі маркетингу для задоволення потреб споживачів та забезпечення ефективної діяльності підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/18223
Розташовується у зібраннях:Робочі навчальні програми

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РП_Маркетинг_для_Туризм_2018-19_26.12.18.PDF465.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.