Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/18219
Назва: Стратегічний менеджмент і маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни рівня освіти "Магістр" галузі знань 24 "Сфера обслуговування" спеціальності 242 "Туризм" факультету туризму
Автори: Іванова, Лілія
Ivanova, Liliia
Кафедра економіки та менеджменту
Ключові слова: кафедра економіки та менеджменту
"Стратегічний менеджмент і маркетинг"
"Сфера обслуговування"
"Туризм"
магістр
стратегічний менеджмент і маркетинг
опис навчальної дисципліни
програма навчальної дисципліни
структура навчальної дисципліни
теми семінарських занять
самостійна робота
шкала оцінювання
розподіл балів
рекомендована література
Дата публікації: 22-лют-2019
Бібліографічний опис: Стратегічний менеджмент і маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни рівня освіти "Магістр" галузі знань 24 "Сфера обслуговування" спеціальності 242 "Туризм" факультету туризму / розроб. Іванова Л. О. - 2018. - 10 с.
Короткий огляд (реферат): Мета: формування системи теоретичних знань з питань стратегічного управління підприємством, методики розробки стратегій розвитку підприємства, набуття практичних вмінь і навичок використання інструментів стратегічного менеджменту та маркетингу в діяльності підприємств.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/18219
Розташовується у зібраннях:Робочі навчальні програми

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РП_CМен_CМарк_2018-19_26.12.18_(1).PDF500.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.